[RAP] 向盛女說不 ﹣盛女,剩女﹣ARHO SUNNY

向盛女說不 ﹣盛女,剩女﹣ARHO SUNNY


[轉載/Youtube] Arho Sunny Facebook專頁:http://www.facebook.com/arhotv
近日電視節目盛女愛作戰引起全城討論,把愛情以物質衡量,刻意要改變自已去迎合他人,愚蠢的45度角社交手法等等內容,實在令人咋舌。
送大家一首ARHO SUNNY的新歌﹣《盛女,剩女》。
由即日起 ARHO SUNNY -《ALL SEEING MY MIND》可於 Urban Online store 進行預購,而首10名預購的樂迷更可額外獲得神祕禮品,專輯定價為 HK$99 (另需運費)
預購:http://alturl.com/a8ph3
MUSIC by ARHO SUNNY
LYRICS by ARHO SUNNY
VIDEO by ARHO SUNNY

一家大細 埋位
坐低 睇睇
擔櫈仔
睇班淨女發圍
大范圍 有齊
身世 家底 同埋職位
目的為 消費
又何必 懶經貴
人生 導師
自己都管唔掂
冇拍拖幾多年
我唔知 你d情史
反正你唔鍾意情詩
對男仕 有偏見
只鍾意銀紙
夾硬要人改變
踩人時 七情上面
Botox 打多支
教人睇牙醫 抽脂
彈人d taste
呢度執d 個度執d
仲係差dd
Sorry 其實佢地
同之前 有咩分別
節目係咁依 好易
反正痴智雲大師
要睇tvb 我寧願睇AV
你下下要律師
加埋 飛機師
都唔滿意 到底點先至
搵到白馬王子

多餘啦 節目離哂大譜
駛乜係呢度俾人知你有幾好
吹到同人傾計要45度
多餘啦 節目為呃廣告
冇利益申報仲做真人show

自卑心會作祟
就睇下呢班盛女
如果 宅男係有罪
你必需 哽哂佢
自我陶醉
當自己住係堡壘
我暴戾 想一鎚打埋去
尤其見到人收錢教溝女
你係d 咩人就埋番d咩人堆
男男女女 自討沒趣
坐埋冇乜兩句
當正自己好威水
幸福要自己爭取
咪怕樣衰 即管放膽去
咪怪我 口多 寫呢首歌
電視係度播
你唔睇咪可以囉
駛乜咁扯火
浪費左 d創作
我想講 睇左 冇收穫
呢d跟本冇得學
45度角 得個殼
聽我講埋呢次
熄左部電視
窮人為明天
去作戰 冇人想知
反而 淨女去作賤
會提升收視
Follow me
同盛女講再見
類別:

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...