[娛樂] 林峯望潘霜霜大步檻過

霜霜泰國叫救命 峯峯望舊愛冇事 2012-04-13
林峯冷待霜霜求救


林峯望潘霜霜大步檻過


[轉載/Youtube]黃宗澤和林峯昨日在九龍灣為鄧智偉的演唱會綵排,林峯最近拍劇搞到聲沙而未有練歌,他稱不擔心影響綵排,目前會用中藥調理。對於舊愛潘霜霜避海嘯而在微博求救,林峯說:「我有睇報道,最緊要冇事,不過我哋已經冇聯絡。」
問到當晚演出內容,林峯和黃宗澤說:「家未知呀,等智偉安排喇,佢好清楚我哋嘅特質。」黃宗澤更笑說:「我哋嗰晚會爆肚,不過梗係唔係我哋嘅私人事,可能係智偉嘅。」
至於會否在演唱會唱歌,鄧智偉說:「未知呀,睇吓個編排喇!」林峯和黃宗澤則笑稱若智偉唱歌,他們會在旁伴舞或合唱。

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...