[娛樂] 謝婷婷力證四哥冇病 爆老竇潛水摸海龜

婷婷爆老竇潛水摸龜 2012-03-14
力證四哥冇病 婷婷爆老竇潛水摸海龜


[轉載/Youtube]謝霆鋒早前包下大馬小島,請全家去旅行,但同期爆出75歲的謝賢疑有暗病,暴瘦要吃中藥,事後四哥及拉姑,各自駁斥患病消息。謝婷婷昨日出席活動,再指父親謝賢在小島有潛水玩樂、摸海龜,更爆他有小肚腩,強調四哥身體壯健。
謝婷婷、何超儀、陳貝兒、G.O.D創辦人楊志超及藝術家又一山人等,昨日在旺角出席星巴克的文化藝術concept shop開幕,其中何超儀遲大到,遲了足足45分鐘才到場。
百厭唔守規矩
75歲的謝賢早前被指暴瘦十磅,要看中醫和食野生草龜,霆鋒又少有發起全家旅行,包下大馬的貝沙島,和父母、妹妹婷婷等全家旅行聚天倫。婷婷昨日強調四哥身體無恙:「唔知點解會咁傳,佢冇嘢喎,我哋一齊出trip、一齊潛水,佢都有潛水,佢好百厭,又唔守規矩,我都好擔心佢。」是否擔心父親身體?婷婷說:「係怕佢亂嚟,馬來西亞要保育,佢走去摸啲海龜,等到教練要的走佢!」
婷婷表示四哥也很着緊自己身體,會定期做身體檢查:「佢話,最近一次做body check,身體仲好過醫生。其實我唔覺得佢瘦,佢個肚都仲喺度,爹哋幾大隻㗎,我唔覺佢瘦咗。」她指兄長霆鋒都沒有因此緊張爸爸身體。
煲老翻被搵笨
婷婷又提到曾和父親一齊睇老翻《少林足球》:「爹哋拍過太多片,好多佢都冇睇過,有次我同佢一齊睇,點知一開就講國語,又沙沙聲,又有人行來行去,好好笑。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...