[娛樂] 應采兒怒哮退小三 小春淆底:冇感情缺失

采兒怒哮小三 小春淆底:怕老婆 2012-03-20
應采兒怒哮退小三  小春淆底:冇感情缺失


[轉載/Youtube] 【第16屆香港國際影視展之大婆贏晒】陳小春去年底在北京拍攝《3D詭婚》時,同片有女演員乘合作之便主動追求,激得其妻應采兒(丁丁)發火,在微博狠下戰書,揚言小三若再搞她老公,定必公開她的名字。昨日小春出席香港國際影視展時,稱以後不會跟人有眼神接觸,因家裏有隻河東獅。

陳小春與應采兒結婚兩年一直恩愛,想不到依然有小三介入其幸福婚姻,乘合作之便主動追求小春,觸怒丁丁在微博警告小三若再搞她老公,定必公開她的名字。事後小春即發表愛的宣言:「我好愛我老婆!」以示忠貞。

外界一直很好奇小三是誰,有說是與小春合演《3D詭婚》的其中一位女星,該片女演員有傅穎、夏文汐、台灣演員李婷宜、內地演員江雨霏及班嘉佳等。昨日小春在會展出席香港國際影視展中的電影宣傳活動時,只說:「我冇小三,只有大婆,同佢認識咗之後,只交換咗微信,只係通訊過一次、半次就搞啲咁嘅嘢!家佢都唔敢再有行動啦!」

傅穎呻無辜
問到老婆是否很很惡,故很怕老婆?小春說:「家英哥都話怕老婆會發達,我又唔係怕老婆,係互相尊重。」他又形容家中有隻河東獅:「你哋都應該知我老婆火嚟嗰陣,唔使動手,只要一出聲就嚇親啦!」

為免老婆不放心,小春曾想過以後不用電話,他說:「我想唔用,但好難。我冇感情缺失,家唯有盡量同人冇眼神接觸囉!」問到最近丁丁胖了,是否有喜?小春笑說:「傳啫!啲人夠話周杰倫係巨鵰,我就唔信!我都好想有BB,我已經好攰,腳都軟,但未有都冇辦法。」

傳穎昨與小春、趙碩之等同場宣傳,她否認是小三:「我喺拍攝現場見唔到小春同其他女拍檔特別好,其實佢兩公婆都冇出嚟講過係呢部戲嘅女演員,傳成咁,呢部戲嘅女仔都無辜。」對於舊愛羅仲謙與楊怡發展,傅穎說:「靚仔靚女,幾襯呀!過咗去嘅嘢,我唔想提啦!」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...