[娛樂] 古天樂遭港女生擒喊驚

索癡女飛擒 古仔喊 2012-05-05
黃金盛男狂惹蜂蝶 古仔遭港女生擒喊驚


[轉載/Youtube] 盛女潮退減,盛男也成為另一焦點。黃金盛男古天樂前晚在九龍站出席活動時,遭女粉絲衝前蹺手親近,嚇到古仔一臉茫然,他透露在內地、韓國有遇過熱情男及女粉絲。古仔自認怕人多,又怕熱情的陌生人,但也期望外遊時會有艷遇。

古天樂、Angelababy(楊穎)、熊黛林(Lynn)、任達華、琦琦、薛芷倫、黃偉文等,前晚在圓方出席Jimmy Choo新店開幕。古仔由通道行出場時,忽然有一名金髮女粉絲突破圍欄,衝到古仔身邊蹺住他的手,古仔顯得一臉茫然,還未定過神,粉絲已由兩名保安拉走。

熱情韓男送酒
古仔說:「我都嚇咗一下,唔識回應,有啲愕然!有次喺北京宣傳,我跟大隊,但行得後咗,有兩個女仔好熱情喺我後面大叫『古仔!』,好怪,我聽到聲即刻九秒九衝上車,其實佢哋都幾靚女。」那何解如此驚慌?他說:「我由細到大都怕陌生人同多人,尤其太熱情,好驚。」盛女特別狼?他說:「冇分盛唔盛女。上個星期喺韓國拍廣告,隔籬有兩個男仔送咗支酒畀我,佢哋自己都有女伴。」
提到他男女通殺,古仔說:「唔知點解,喺外國時都有。」記者指他是黃金盛男,他笑說:「冇研究,隨緣啦,父母都冇催,或者去旅行會有艷遇啦!」

Baby熟女出寫真
Baby作為模始祖,暑期臨近,她表明短期內不會出寫真,最快要五、六年後:「我反而想出唱片,周杰倫作畀我嘅新歌,MV近日出咗街,如果出CD或者加送影集。」她指近期無暇去睇GaGa,又借GaGa買翻版和自己戲言炸飛機來相提並論:「家artist講嘢真係要好小心,講笑都會當講真。」
而Lynn則承認經理人Kim曾為她收過不少飯局邀約,但絕不會去:「女仔嘅名聲同名節都好重要!」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...