[時事] 記者放蛇 古怪中醫吊高病人打

怪醫吊高嚟打 女記:唔好咁大力 2012 03 16
蘋果放蛇 記者「受虐」痛到叫  古怪中醫吊高病人打


[轉載/Youtube] 一名自稱滿族後裔的註冊中醫,以獨門「吊高嚟打」醫術治病惹起爭議。《蘋果》記者放蛇佯裝咳嗽,即遭吊高用鎚仔狂敲脊椎,事後還被游說鐵版神算及扶乩,實行治病算命一條龍。有脊醫警告亂打脊椎,隨時變癱!

該騎呢中醫羅道邦(約40歲)有註冊中醫資格,是中華中醫師公會理事長,自稱滿清愛新覺羅氏後裔,其自創療法專治癌症、中風等棘手疾病,醫館「香港國際中醫院」設在油麻地。

讀者譚小姐(化名)早前久咳不癒往求醫,「諗住睇感冒啫,點知個醫師講到我脊骨有事,結果畀人吊起嚟打,仲要用鎚仔打!之後醫師仲話幫我算命㖭,真係奇聞」。

左手鎚右手棍扑腰椎
記者日前佯裝久咳不癒前往求診,羅道邦替記者把脈及檢查喉嚨後說:「你長期咳嗽喉痛,主因係頸椎錯位、令頸神經受壓所致,好容易復發。」他要求記者左右扭頸至90度時,便指病情嚴重,建議進行脊療,原本診金連藥費300元,只要加300元,便可接受原價900元的脊骨療程。
記者答應後,羅即從天花拉下狀似救生衣的背心叫記者穿上,然後鎖緊定位,按掣吊起記者,離地約五吋。記者驚魂未定,他便左手握鎚、右手持棍說:「會有少少痛㗎,忍住!」隨即以棍尾頂着記者頸椎位置,用鎚仔敲向棍頭,一直沿着脊骨往下扑,及至腰椎位置。雖然用力不大,但因敲打部位屬神經要害,記者痛得直叫。他又叫記者雙腳垂直,前後擺動,動作如盪鞦韆,狂打約五分鐘才將記者放下。
執藥期間,羅又向記者說:「傳統中國醫術離不開醫卜星相。以前中醫會幫重症病人睇八字,算到冇得醫就慳番啖氣。今日有緣,不如我幫你哋睇吓?」說罷即替記者「起命盤」問事,索價300元,還說在道館另設扶乩占卜,每問一事收費100元。換言之睇病占卜一條龍,埋單至少1,000元。
記者其後往對質,羅為鎚骨療法辯解,「呢種療法係我自創,用咗30幾年,有危險一早出事啦!我要睇完病人X光片,先決定係咪幫佢做」。他又直認「看病占卜」一條龍:「『道』同『醫』關係密不可分,好似心肝脾肺腎,點解同金木水火土五行有關?上年紀中醫一定識占卜睇相,不過我只會幫熟客算命,玩吓啫!」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...