[網熱] 少年鼓神打書打罐打出名堂 (打鼓-我是憤怒)

打餅罐變鼓神 無師自通變音樂人 2012-05-03
梁文軒打鼓 自學睇譜 音樂人網民like爆 少年鼓神打書打罐打出名堂


梁文軒 我是憤怒drum cover


[轉載/Youtube] 「誰說玩音樂一定要錢,只要有heart就可以了!」16歲的梁文軒Eric,聽着Beyond的《我是憤怒》,滿腔熱血敲打自家製的「鼓」-餅乾罐、枕頭、書本,打得起勁。「打鼓」片段網上瘋傳,網民、歌手聽得熱血沸騰,譽為少年鼓神,可是少年不敢追夢,恐打鼓不能餬口︰「屋企人會唔支持。」 記者:袁慧妍

梁文軒在Youtube上載《我是憤怒drum cover》片段短短三日,已有逾10萬次點擊,歌手周柏豪亦於網上轉載片段,鼓勵Eric加油。Eric婉拒訪問,只透過facebook回應記者。

校內風頭躉
片段中的Eric,用枕頭、餅乾罐、課本就地製造私家鼓,兩本應用科學及中文課本,被他敲打至「體無完膚」。Eric說小時候已愛敲打奶粉罐,「鍾意打鼓嘅動感」。他說自學兩、三個月就懂看樂譜,又自學「打鼓」一年,無師自通,他說:「我咁大個仔只打過幾次真鼓。」
Eric坦言成績欠佳,就讀中三的他曾留級一年,家人反對他學鼓,怕他沉迷打鼓荒廢學業。Eric卻認為打鼓是一種推動力,不想父母為他預設將來的路,「畀我做我想做嘅嘢都唔得」。
打鼓的熱誠令Eric變成校內小旋風,同學在網站力讚他敢於追夢。他就讀屯門順德聯誼總會梁銶琚中學,校長戴明基昨表示支持Eric,「佢好有天份,其實佢打鼓,對學業冇任何負面影響,同成績冇關係。」

被指有天份
Eric「超鍾意」本地樂隊Mr.,Mr.成員之一、負責彈低音結他的Dash(譚健文)表示很欣賞Eric的才華:「呢位小朋友真係好厲害,好有天份。」Dash說自己與Eric有相同經歷,希望與他見面,「好想畀個真鼓佢,畀佢試下感受打真鼓嘅滋味,好想鼓勵佢繼續加油,永不放棄,下一代係好緊要。」
創作人周博賢認為,社會氛圍令年青人對追夢卻步,「社會認為年青人要正正經經搵份工,甚至炒呢樣、炒嗰樣,呢個環境對玩音樂不利。」他說現正製作有關《版權條例》修訂草案的歌曲,希望Eric加入錄歌,如有需要,可協助Eric借用樂器及band房練習。

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...