[娛樂] 陶傑寸爆Winnie:憑乜做教練

陶傑串爆港女王Winnie梁穎妍憑乜做人生教練2012-04-14
Winnie被圍插:不與小人鬥


[娛樂] 光明頂 2012-04-12 剩女齊集光明頂

在《盛女愛作戰》中擔任人生教練的Winnie,自節目播出後被網友狂插整容兼同是單身,根本無資格教人。前晚Winnie和盛女主角Suki、Gobby、Mandy及Bonnie到商台接受節目《光明頂》訪問,當日身為此節目策劃、現任商台CEO的陳志雲亦到場探班。

問到Winnie被狂踩,她不忘寸嘴本色說:「Stephen(陳志雲)一早warn咗我哋,叫我哋唔好睇報紙同討論區,不過都有人踩入我個blog,又用粗口鬧我,但我唔理,君子不與小人鬥。」

Winnie前晚和三位盛女接受陶傑訪問,訪問中貫徹她的寸嘴本色。
無綫推特備節目
至於曾整容,Winnie聲稱:「係呀,但做呢個節目嗰時未整。」對於被質疑有何資格做人生教練,Winnie說:「我只係幫佢哋調節心態提升自己,總之我行得正企得正,正所謂出得嚟行預咗要還,我有金剛不壞之身。」不過幾位盛女坦言曾一度後悔參加。
另外,無綫外事部副總監曾醒明昨日表示,昨晚會臨時趕錄《盛女駕到》特備節目,在今晚8時30分原定是《千奇百趣高B班》時段播出,後日更會舉行祝捷會。 

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...