[娛樂] 盛女 紛紛著草走人 星級「剩女」祖兒&小儀

祖兒插標籤肉酸 剩情未冷 2012-04-15
《盛女》不堪輿論壓力 紛紛著草走人


小儀做性女誘男人


Eason踩 Fans其貌不揚


[轉載/Youtube] 無綫節目《盛女愛作戰》掀全城熱話,五位「盛女」卻終於不堪輿論壓力,如鳥獸散避見人兼唔返工!至於兩位星級「剩女」容祖兒與阮小儀卻態度積極,對「前景」信心十足!
身家逾億元的天后容祖兒現年31歲,雖年初曾先後與兩名男士行街食飯,但感情生活仍然空白。性格樂天的她前晚到澳門出席《第十六屆全球華語榜中榜影響力大典》時,直言有留意「盛女」話題:「多人講到癲!我都話好似講緊我哋!(包括你?)我諗應該包括。」祖兒冇拍拖不感灰爆,反指外界標籤的「剩女」一詞十分肉酸:「依家我只係待售啫!一啲都唔灰心,希望在明天!」提到無綫有意開拍星級版《盛女》,她也表示有興趣:「呢個話題點解咁熱烈,就係因為有共鳴,我睇到好投入!(如果要你相睇?)我都想試吓,同治療師傾吓偈,聽吓有咩改進嘅地方。」

小儀寧做「性女」
另一年屆41歲的「剩女」小儀,昨日出席戶外活動亦被問起剩女話題,她直言近期喪煲《盛女》,更錄低翻睇!問到會否自覺是「剩女」,小儀即笑說:「我係性愛個『性』!(好多性史?)未夠,要儲吓。(擇偶條件?)有男人性『精』就得,我係好主動同好進取。」但她直言不會參與星級版《盛女》:「我已經算係圈中人,畀人感覺好假。」

至於五位「盛女」,自節目出街後日日被網友狂踩,更有報道將她們起底!據知,有「盛女」終於不堪壓力紛紛避走,甚至拒返工,當中包括Suki與Bonnie!Suki與男友出走外國,Bonnie亦索性不上班,並Book定機票離港。自信心十足的39歲會計師Florence,因節目而慘被公司高層照肺,要求她停薪留職,有工冇得返!據消息指無綫原定邀「盛女」於未來兩個周日出席《盛女駕到》直播節目,但全打退堂鼓,無綫惟有改邀人生導師等專家頂上。另有傳參加者Mandy做媒上節目,因她與編導岑應相識,據知兩人雖相識,但毫無利益衝突,因節目沒有獎金獎品。

一班女仔原本欲藉節目擺脫剩女行列,如今搞到一身蟻,更有人承受壓力下要接受心理輔導。《盛女》監製衞世輝說:「佢哋畀人插非無綫所預料,我都好同情佢哋,但節目到依家未知點做。(擺五女上枱?)絕對冇,只係其他報道造成佢哋咁樣!」

網友嘆自我高估
自無綫節目《盛女愛作戰》出街以來,網友對節目議論紛紛。
網友kiman618:39歲Florence從事會計,理應好清楚自己Position及Depreciation,但佢心目中往往高估自己個Market Value!
網友botwf:Mandy,女強人,要經常以強勢姿態出現,我倒認為一係一個小男人反而可能會適合佢。
網友jake68:Suki要增肥先,搞好啲精神,太過病樣了。
網友皮甩士:畢竟悲劇人物,先可以發揮到人類最大創意。其實Florence姐點解咁悲劇?我覺得佢悲劇在於「不可自救」。

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...