[娛樂] Deanie瞓棺材 桃姐開前傳

Deanie瞓棺材 桃姐開前傳 2012-03-22
「促進咗家庭和諧」 許鞍華擬拍桃姐前傳


[轉載/Youtube] 劉德華、葉德嫻主演的《桃姐》早前又獲獎,叫好叫座。真人版少爺李恩霖近日推出講述更多桃姐故事的新書,許鞍華表示有意開拍《桃姐》前傳,更開心指電影促進香港家庭和諧。
許鞍華、馮德倫、羅霖、陳煒、大家樂太子女陳浩寧和未婚夫趙益坤等,前晚在九龍Ritz-Carlton出席芝華士洋酒活動。
Roger賀葉德嫻
《桃姐》真人版少爺兼製片李恩霖(Roger)因片之名人氣升,他帶了自己用三個月寫的新書《桃姐與我》到場,他表示故事近似電影的前傳,葉德嫻早前又再得亞洲電影大獎影后,他說:「喜出望外,一浪接一浪。」
Roger表示已看了《桃姐》二十次:「每次睇都有唔同感覺,喺香港睇同喺意大利睇都唔同,有啲戲cut咗,好似桃姐瞓棺材、桃姐同街坊去恤髮都剪咗。」許鞍華表示未知會否將被刪情節收錄到DVD,許鞍華說:「家反應都好好,好似促進咗香港嘅家庭和諧,好多人帶阿媽、帶長輩去睇。」問到可會開拍前傳,她說:「可能會。」她指電影打破了個人紀錄,至於金像獎期待幾多個獎?她說:「冇呀,唔會諗有幾多個獎。」
馮德倫搵莫文蔚
同樣忙於拍片的馮德倫,坦言現時可以不再拍爛片,他近年全面轉做幕後,問到找演員可會預莫文蔚?他說:「有啱都會搵佢,我哋有聯絡,兩個星期前先食過飯,我都想自己快啲有另一半,越快越好。」
此外,偕未婚夫趙益坤到場的大家樂太子女陳浩寧,透露婚禮不會效法諸葛紫岐用卡通人物,她說:「我哋鍾意旅遊,可能會以旅行回憶為主。我係工作狂,5月5日結婚,我4號都仲返工。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...