[娛樂] 饒珮君結婚 鮑姐贈生仔絕技

飛釘新娘師生戀開花 鮑姐教生仔 2012 03 15
饒珮君結婚 鮑姐贈生仔絕技


[轉載/Youtube] 41歲的前亞姐饒珮君昨日跟圈外男友羅凌威,於金鐘婚姻登記處拉埋天窗,好友羅霖和鮑起靜等現身祝賀,鮑姐更送上必生仔的招數給新娘。可能昨日天氣寒冷,穿斜膊婚紗的饒珮君竟不慎飛釘!

戴上巨鑽戒指的前亞姐饒珮君(Kennes),昨日跟拍拖五年、任職海關督察的圈外男友羅凌威(Spencer),於金鐘註冊結婚,一群新舊亞視藝員包括江美儀、黃璦瑤、羅霖、鮑起靜和蔡國威等到賀。Kennes被在場親友要求跟老公羅凌威咀嘴時,表現得相當尷尬,最後只肯蜻蜓點水式吻一下。其後她跟老公接受訪問時,表示特意挑選在白色情人節結婚:「因為呢日易記,加上又係閒日冇咁多人,方便啲圈中朋友。」

師生戀結果
提及二人的相識經過?Kennes坦言Spencer是其學生:「佢跟我學跳舞,係我學生,我哋秘密拍咗四、五年。其實個婚禮唔係籌備咗好耐,只係個幾月,我哋一諗到想結婚就去結喇。」Kennes表示下月會跟老公到日本再影婚紗照及度蜜月,屆時可會積極造人?二人異口同聲指已有共識不要小朋友,Kennes說:「我哋都傾過,決定唔生BB,反而婚後會多啲一齊參加職業舞蹈比賽,做多啲成績,呢個係我哋嘅共同目標。」問Spencer太太有何吸引之處?他說:「唔只外在美,佢貴為咁有身份地位嘅人,都對我屋企人好好,內外美都兼備。」

「我最近學識」
到賀的鮑起靜指認識了Kennes多年:「我哋合作唔多,反而係私下見面多啲,佢好關心我,我個人比較土氣,佢就成日教我着潮啲,係我嘅老師。」鮑姐又指得知一招包生仔的招數:「我都係最近學識,想生仔就生仔,想要女就生女,所以我一定會教佢!」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...