[娛樂] 香港搞成咁 桃姐:點住人?

豬狼困獸鬥 桃姐無眼睇 2012 03 22
香港搞成咁 桃姐:點住人?


[轉載/Youtube] 小圈子豬狼困獸鬥,全城花生友睇得津津有味,但係影后葉德嫻就越睇越火滾。Deanie姐噚日接受商台節目訪問,暢談叫好又叫座嘅《桃姐》之餘,仲講到特首戰。言談之間,Deanie對香港嘅未來非常心淡。

Deanie話好留意特首選舉,以「豬豬哋」形容選情。Deanie講得好隱晦,言語間似乎驚住香港人選出一個壞人做特首:「我覺得香港人對政治呢,甚至係中國人,係不談政治㗎嘛。呢樣嘢培養之下呢,我哋對政治係好白癡嘅。我哋都係喺度學習緊,所以出錯係會嘅。」

大部份香港人冇份投票選特首,只能笑住欣賞豬狼互插。但係Deanie就話特首選情已經影響咗佢嘅心情,似乎好不滿隻豬為保聲譽不惜犧牲老婆,佢話:「我覺得有陣時為自己嘅利益,好多時都會出賣咗好多人,甚至你自己愛嘅人都會,呢個係人性嘅一面。」不過Deanie強調唔係捧狼:「唔係,我完全冇咁嘅意思。」

正如人大常委范太話齋,無論豬狼邊隻跑出,香港和諧社會都有隱憂。Deanie話:「我哋將來香港點樣行落去?希望唔好淨係成為人哋一個shopping mall咁,我哋已經唔creative㗎喇,又唔productive,咁點算呢?」

Deanie越講越,指香港已經唔適合人住:「我有奉勸我一啲朋友個仔嘅,我話呢個地方不宜久留㗎喇。你哋應該盡量將所有嘅刀磨利佢,去一個地方可以安居樂業。因為呢個地方已經唔係可以畀你咁樣坐喺度,好勤力咁樣去做嘢,就可以畀你安居。」

點解人變得越來越自私
「你諗吓,衣食住行,住好緊要㗎。你住嘅地方,家仲住埋呢啲劏房,有火警走唔到,乜嘢地方嚟㗎呢度係!點解人變得越來越自私呀?點解咁呀?點解人亦都變得越來越逆來順受呀?呢個世界除咗香港,冇第二啲地方喇咩?係有嘅,去一啲留人處嘅地方。呢個地方唔係留人嘅,呢個地方係有錢佬住㗎。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...