[娛樂] 鼎爺鬧思琦玩死泳豪

鼎爺鬧思琦玩死泳豪( 2012-03-16 )
李家鼎鬧楊思琦玩死李泳豪


[轉載/Youtube] 李家鼎前晚和鄧紫棋(G.E.M.)到尖沙嘴出席PS3遊戲活動,鼎爺扮演遊戲《鐵拳》角色三島平八,表演用手劈西瓜。提到泳豪新歡Miki被爆已婚,鼎爺坦言泳豪沒告訴他有新戀情,他說:「佢咁大個仔,唔食丸仔唔食白粉,連煙仔都唔食,我唔擔心。」會否叫泳豪小心識女友?他說:「咁大個仔冇得話,佢有思想拉唔住,但託賴我兩個仔都好乖。」
Miki老公Jerry指泳豪借他老婆示威,鼎爺即撐乖仔:「佢先借我個仔宣傳,嗰個男人冇人識,我個仔唔係裙腳仔。」泳豪以前拍拖有否即時帶女友見家長?鼎爺矛頭直指思琦說:「佢咪就係拍過嗰一次拖,咁就俾人玩死。」同場的G.E.M.剷去左邊部份頭髮,令人聯想是否和林宥嘉分手所致?她笑說:「係因為記者問到我頭痕。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...