[娛樂] 楊思琦返港 B女似足吳帥

谷奶思琦返港 B女似足吳帥 2012-03-23
谷奶回港 拒泳豪照顧  思琦囡囡似足吳帥


泵水幫思琦湊 B?鼎爺:唔關我事呀大佬 2012 03 23
鼎爺唔肯出錢養女


[轉載/Youtube] 現年33歲的楊思琦去年中撇李泳豪,被爆戀上前跳水運動員吳帥,上月底還秘密在美國未婚誕女,同時爆出思琦與吳帥分手,她決意做單親媽咪,並堅拒泳豪照顧。剛坐完月的思琦昨日谷奶返港搵奶粉錢,並在微博上載抱着囡囡楊卓穎的照片,囡囡樣子似足吳帥。
精神奕奕的楊思琦昨早8時多由洛杉磯返港,她除戴上太陽鏡外,也全身黑衣包到冚,但厚衣下仍見豐腴身形,尤其因谷奶令上圍明顯升cup。
思琦昨晚在微博貼上抱着囡囡的照片,B女似足爸爸吳帥,思琦留言說:「我們終於回到香港了,雖然有點累!但回到家的感覺很溫暖啊!」
思琦決定母兼父職養大囡囡,首要當然是解決經濟問題,樂易玲早前曾爆思琦產後曾擔心獨自撫養囡囡問題,昨早她高調回港,甫落機即大方接受傳媒訪問,也為日後復出鋪路。無綫派出製作資源部總監樂易玲和外事部副總監曾醒明等五人接機,可見無綫非常重視思琦產後復出。
「養好身子同減肥」
思琦甫出閘即被約20多名記者團團包圍,她說:「你哋好,今日我返咗嚟啦,首先多謝各位,我知傳媒朋友好關心我,未來日子我會盡最大努力照顧我囡囡,希望佢開心健康,快樂成長,BB係跟我姓。」問到為何不見囡囡同行?思琦說:「已經安排佢之前返咗嚟香港,因為佢太細個怕閃光燈。」
問到囡囡的父親可是吳帥?有指二人已分手,問思琦可有聯絡他?她迴避說:「呢啲唔講啦,唔回應。」至於何時開工?思琦說:「希望盡快投入工作,家養好身子同減肥先,瘦啲效果好啲。」
樂易玲勸聽媽咪話
有指當日吳帥是楊媽媽介紹給思琦,但現在思琦最終變成這個結局,她說:「總之辛苦大家,要講嘅嘢都差唔多。」可覺遇人不淑?她尷尬回應:「唔回應,多謝大家。」若囡囡將來長大追問生父身份,思琦如何回應?她面有難色說:「唔答啦,我會畀心機照顧BB,等佢識先講,大個咗先算。」經一事長一智,思琦日後是否要帶眼識男仔?她頓時語塞,樂易玲解圍說:「叫佢唔好再咁硬頸,要聽媽咪話,慢慢嚟唔心急,做嘢先。」思琦表示自己一直聽公司話。有消息指吳帥早前到美國箍煲不遂,今年1月突返內地,只是在電話向女友交代有麻煩,不便現身。
昨日所見原本擁C cup上圍的思琦產後升cup,問她是否用人奶餵B?她說:「兩樣交替,家係摸索學習階段。」可會向舊愛豪仔求助或聯絡,思琦說:「唔回應。」思琦接受訪問的10多分鐘,全程緊張緊握兩手,其後她接受無綫訪問時說:「做媽咪好辛苦,個人成熟咗,BB跟咗媽咪返屋企,BB太細啦,咳嗽同少少發燒就已經好緊張。」樂易玲指會讓思琦休息一下,並做facial扮靚,她又取笑拍打思琦微脹的肚皮,樂易玲表示讓BB長大才帶出來見大家。思琦隨即由樂易玲陪同返回清水灣半島寓所,看來是心急回家湊女。
無綫監製安排角色
曾起用思琦拍過無綫劇《人生馬戲團》和《天機算》的監製徐遇安,最近正拍攝新處境劇《愛.回家》,他歡迎思琦回來,他說:「家啲角色定晒又開緊工,或者遲啲後面啲線寫到加入新角色,都會考慮搵佢,思琦做到戲,又有天份。」李添勝則說:「有啱角色一定會搵佢。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...