[娛樂] 徐子淇家有喜事 晒腹中孖B

子淇家有喜事 晒腹中孖 B 2012 03 18
徐子淇家有喜事 晒腹中孖B


[轉載/Youtube] 去年六月為老公李家誠添男丁的徐子淇,昨日在微博上載一張超聲波孖B照片,揚言歡迎新成員加入大家庭,因而盛傳子淇四度懷孕並懷孖胎。不過,鄺文珣昨日代好友子淇否認再有喜,但就暗示懷孖胎者其實是子淇胞妹子欣。
恒基兆業集團主席李兆基長子李家傑2010年在美國找代母產下三胞胎後,先後為李家二公子李家誠產下兩位千金的千億新抱徐子淇,亦終在去年六月一償生仔心願為李家產下囝囝俊熹。
微博公佈喜訊
不過,子淇細仔還未夠一歲,昨日又傳出子淇四度懷孕消息,而且更是懷有孖胎,皆因子淇昨在微博以Poppylee寶寶之名上載了一張超聲波孖B照片,並謂:「I know it's late but I'm so excited that I cannot sleep. Welcome to our family!」(我知道是遲了點,但我實在興奮難眠,歡迎加入我們的家庭),黎姿等人紛紛留言恭賀,不禁令人對子淇再次懷孕深信不疑。
就徐子淇疑似再度懷孕一事,記者昨向恒基傳訊部發言人顏小姐求證,她以電話回覆表示:「李太一向冇官方微博,所以唔使澄清。」
記者再致電子淇好友鄺文珣,問子淇是否又有喜?鄺文珣說:「吓?唔係呀,冇呀。可能係佢妹妹(徐子欣)生咗,又或者係佢朋友生咗,你知佢家族都好大。」記者指子淇上載了一張懷有孖胎的超聲波照片,揚言歡迎新成員加入,鄺文珣始笑說:「肯定唔係佢,我啱啱見到佢,佢有嘅話實話我知。我知係邊個,係佢屋企人,但邊個就唔方便講。」
鄺文珣拒爆料
子淇胞妹子欣2010年4月結婚後,於同年10月誕下囝囝,估計今次懷孖胎的正是子欣,對此鄺文珣不置可否說:「我唔知講唔講得,你問佢本人啦。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...