[娛樂] 盧海鵬獲最佳男配角 EYT舊同事慶功

盧海鵬掃胸 余慕蓮輕鬆 2012-05-05
患糖尿廿多年驚死 盧海鵬教蘇杏璇忍口


[轉載/Youtube] 盧海鵬榮獲今屆金像獎最佳男配角,所有人都替他開心,連多年前跟鵬哥狗咬狗骨的大白鯊林建明都幫他慶功。前晚一班EYT舊同事在尖沙嘴為鵬哥搞慶祝會,患了糖尿病廿多年的鵬哥,盼有機會與蘇杏璇分享抗病心得,最重要是控制飲食。

多年來EYT藝員一直感情要好,盧海鵬憑《奪命金》勇奪金像獎最佳男配角後,一班舊同事麥景婷、吳麗珠、廖啟智、陳敏兒、黃日華、廖安麗等齊齊幫鵬哥慶祝,連跟鵬哥針鋒相對多年的大姐明林建明亦有出席,她不忘在慶功宴上寸鵬哥說:「嘩!今餐唔係佢請咩?乜咁cheap㗎!」

余慕蓮送吻被胸襲
在大合照時,余慕蓮被安排坐在鵬哥身邊,大姐明硬推余慕蓮吻賀鵬哥,混亂期間,鵬哥疑一度慌張出手觸碰到余慕蓮胸部,停留幾秒仍不自覺,余慕蓮面露尷尬神色,最後只肯作狀扮咀。
談到慶功宴浪接浪,鵬哥說:「都慶祝咗好多次,屋企人呀!珠海拍電影嗰度,仲有呢班EYT,慶鬼咁多次。」鵬哥表示現在拍戲是玩票性質,亦不會加價。
獲頒最佳女配角的蘇杏璇,因糖尿病要鋸趾,鵬哥說:「我喺之前宣傳見過佢,見佢好瘦,以為佢其他事,不過,之後有機會都會同佢傾下,我87年已經有糖尿,到家廿幾年,食嘢係要自己控制,保持血糖低,你睇阿肥(沈殿霞)同董驃都係糖尿引起,所以飲食一定要注意。」
對於有指鵬哥帶新女去嘆茶餐廳,他反問記者說:「係咪影到我個女呀?我冇睇,有時喺某餐廳會有人自己埋嚟,我都冇辦法,唉!呢啲小事,就算係都翻唔起乜嘢船浪。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...