[娛樂] 蔡楓華紅館演唱會 唱哥哥經典 還母尊嚴

「我嘅生活慘絕人寰」 蔡楓華紅館騷還母尊嚴
蔡楓華唱哥哥經典 紅館還母尊嚴


蔡楓華苦等31年紅館開騷 2012-04-08


紅唇王子開騷型過四哥 2012-04-08
蔡楓華開騷忽然變髮


[轉載/Youtube] 蔡楓華苦等31年,昨晚終於一償心願踏上紅館舞台,舉行一場「情陷紅館演唱會2012」。昨晚入座率有九成,蔡楓華穿紅色上衣配白褲出場,戴着墨鏡,還有濃密的假髮,以經典歌《愛不是遊戲》打頭陣,令全場歌迷起哄,雖然第一首歌唱得比較急並有甩咀情況,但他全程興奮扭籮,唱得十分投入,唱罷便講出心聲說:「今日心情複雜,山頂嘅朋友你哋好嗎?我等咗呢個機會31年喇,今日高朋滿座,我要定一定神,唱好啲歌令你哋永遠記得呢個晚上。」

直豎拇指
蔡楓華昨晚六時許,在張耀榮和周啟生陪同下在紅館門外舉行拜神儀式。近來頻頻操練的蔡楓華戴招牌黑超現身,並穿上一件特別訂製的牛仔褸,背面印有「Kenneth Choi in Concert 2012」字樣,在場有數十名歌迷不停尖叫說:「我哋係來自廣州嘅fans,我愛你呀!」蔡楓華聽到即展露歡顏,除揮手外,還豎起拇指高舉雙手,示意對演唱會演出充滿信心。拜神及切燒豬時,蔡楓華表現得頗緊張,一時咬緊嘴唇,一時又深呼吸,上香前還用手劃出十字符號,然後低頭祈禱。

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...