[娛樂] 浩南吹雞 無間道賀劉偉強牛一

浩南吹雞 無間道賀劉偉強牛一 2012-04-06
艷照出土 怕遇黎明 舒淇避賀劉偉強牛一


[轉載/Youtube] 前晚是劉偉強的 52歲生辰,每年劉偉強都會在西貢匡湖居遊艇會內舉行生日派對,前晚他廣邀一眾藝人好友到場同度生日,當中包括黎明、黃秋生、余文樂、鄭伊健、吳鎮宇、謝天華、葉童夫婦和莊文強等。

葉童夫婦準時黃昏 6時半就現身,比壽星仔更早到達,之後劉偉強單拖出現,並入內招呼好友,黎明於 7時半蒲頭,不過黎明僅逗留半小時就匆匆走人,但離開時獲劉偉強親自護送,黎明也與他擁抱及講生日快樂。
劉偉強接受訪問時自言生日願望是大家健健康康,他說:「身邊朋友嘅健康都有唔好消息,所以覺得搵錢都係隨緣。」由於前晚不見與他交情不淺的舒淇現身,最近舒淇是非纏身,在微博被人翻舊帳重貼其艷照,加上其舊愛黎明前晚也在場,即時令人揣測她是避見舊愛,不過劉偉強就為舒淇解畫說:「佢拍廣告,所以冇嚟。」而劉偉強的太太及子女及後也現身生日派對,劉妻更冧笑表示已經送上自己及子女給老公做禮物。
一身牛仔服飾出現的秋生一見記者,即打趣笑指自己打扮似乞兒,他透露送上一支靚酒做賀禮,他說:「都唔記得嚟咗幾多年,由黑頭髮嚟到白頭髮,我祝佢連生貴子,三年抱兩,今日我嚟插牌(即撈),如果唔係名導演鬼得閒嚟,下星期我去台灣,參加反狗仔遊行,講笑啫,我態度咁鮮明,見一隻煲一隻。」
余文樂前晚一見劉偉強即飛撲攬住他,劉偉強更抵死扮樂仔在《春嬌與志明》中演繹王馨平《別問我是誰》 MV時的蝴蝶手,樂仔自爆最難忘是導演當時搵他這個「躝癱」拍戲。

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...