[娛樂] 50 性伴 盛女導師Santino 欲哭無淚

50性伴Santino欲哭無淚 2012-04-19
被爆運毒碌假卡  Santino:唔知點回應


[轉載/Youtube] 【盛女大追捕之越揭越臭】節目《盛女愛作戰》成為全城焦點,兩性關係導師Santino繼被指做過男公關後,前晚上電台做嘉賓再被狙擊,前拍檔Norris再爆料指他曾涉­及運毒及用假信用卡,愈爆愈多,今次Santino都唔知點收科!

前晚Santino到灣仔接受網上電台訪問,曾跟他合作開班教媾女的拍檔Norris,繼爆Santino曾做男公關後,又即場致電爆料:「佢仲喺澳洲用假信用卡同運過毒­,如果佢記唔起,我有聲帶提佢。」Santino聞言即黑面兼表現不安。Norris再爆Santino曾「穿櫃桶底」偷2,000元,已進入法律程序,不便多談。

對於Norris指他收12,000元陪女過澳門,Santino反駁:「知我出身嘅人都知我唔會用12,000蚊賣身,我只係同家嘅女友去過澳門,冇收錢。」

有40性伴
被踢爆06年結婚,09年離婚,又指前妻大他20年,Santino澄清前妻只大他兩年,最大的女友也只大他九年。談到性經驗時,他說:「少於40至50個,大概40個啦,但每個都要識兩至三個星期先可以有關係,我唔鍾意一夜情,家都仲有同嗰啲人聯絡,但已冇做(愛)。」
Santino前年在一電台節目中自爆同時間最多有四個半女友,半個女友的意思是對方都有男朋友。而因同車而與Santino傳緋聞的趙碩之亦踩多腳致電電台,指當日只當Santino是司機,但Santino反寸她說不知誰是趙碩之。

傷心哭泣
事後Santino對被指他做男公關及運毒、用假卡,回應似有點心虛:「我唔知點回應,總之我冇講過,唔知有乜聲帶,如果有,唔知佢點整出嚟。」昨日亦有人向報章兜售相關的錄音帶,Santino昨日在電話中說:「我唔怕,我自己冇講過乜嘢,唔排除Norris斷章取義,佢講啲嘢全部係唱我,假嘅!去年我哋拆夥,可能撬走佢啲學生。」會否控告Norris?他嗚咽表示不懂法律,不想做傷害對方的事。採訪:黃曉妍、李志明

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...