[娛樂] Chilam撐唐英年 肥媽撐梁振英

Chilam撐唐 肥媽撐狼 2012 03 19
Chilam親唐 好姨揀唔落  肥媽鬧何俊仁潑婦罵街


[轉載/Youtube] 特首選舉投票在即,候選人梁振英、唐英年及何俊仁日前出席論壇一較高下,肥媽瑪利亞力撐梁振英,並批評何俊仁辯論時如潑婦罵街。張智霖(Chilam)坦言見唐英年肯承認自己有缺點而對他改觀,薛家燕(好姨)則謂三個候選人都不是理想人選。
下星期日(25日)就是香港特首選舉投票大日子,選期越來越近,三位候選人梁振英、唐英年和何俊仁紛紛造勢拉票,日前三人進行辯論一較高下,不少市民皆有收看現場直播。
彈三人互挖瘡疤
肥媽瑪利亞和薛家燕前晚到西環出席懷舊音樂會,談到特首辯論,一向支持梁振英的肥媽,被問到唐英年指梁振英曾表示要出動防暴警察去阻止示威,她說:「葉劉淑儀話梁振英冇講過,我信葉劉,唐英年啲班底要check吓資料喇。」
肥媽批評何俊仁表現最差,她說:「佢成日話自己冇機會,咁做乜要參選?佢應該對提名佢嘅人負責任,佢只係猛咁逼梁、唐兩個人講六四,佢兩個都冇資格講。何俊仁身為律師,但講嘢講到好似女人咁,潑婦罵街。」肥媽認為梁振英是最有能力的一個,但她批評當晚辯論時各人只是互相挖瘡疤,根本沒有多談怎樣幫助及管治香港。
同場的好姨卻跟肥媽唱反調,他反而覺得何俊仁表現最好,認為他夠直率,坦言明知自己應沒機會當選。
Chilam讚唐唐坦率
問好姨的心水人選是誰?她直言:「三個都唔係我心中理想人選,真係都唔知點選,我諗最頭痕係中央囉。」
張智霖(Chilam)前晚到灣仔演出新城音樂會,他坦言亦有收看,看完後更對唐英年加分,他說:「佢講咗一句我好深刻,佢話自己嘅優點同缺點大家都一目了然,佢肯承認自己有缺點,證明佢個人好坦率。」至於心目中理想的特首人選,Chilam坦言:「我又冇得投票,所以我係好支持要有普選,每個香港人都想有。其實講真家邊個當選都冇所謂,因為唔會有一個係所有香港人都滿意,亦都冇一個係差到極點。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...