[娛樂] 谷祖琳懷孕5個月急搶床位

小谷陀 B五個月 急搶床位 2012 03 19
今夏榮升龍媽  谷祖琳懷孕5個月急搶床位


[轉載/Youtube] 繼陳慧琳、楊千嬅和郭羨妮後,前年嫁作人婦的谷祖琳(小谷)亦將加入龍媽一族,現年34歲的她昨日宣佈懷有5個月身孕。由於現時婦產科床位緊逼,小谷昨坦言獲悉懷孕後,已第一時間搶訂床位,她說:「之前睇新聞見床位有幾緊張,家終於感受到。」
現年34歲的谷祖琳,前年12月與拍拖一年的大學同學、商人劉穎恆(Andrew)拉埋天窗,並揚言婚後不設防順其自然造人,結果結婚一年多的小谷終造人成功,昨日她出席公開活動時,被叔父谷德昭(肥谷)大爆懷孕喜訊。
「比原定計劃早咗」
肥谷和小谷兩叔姪昨日上午以香港思覺失調學會公眾意識及教育基金副主席身份,在山頂出席「2012 FitMind Walkathon慈善行」,肥谷胞姊谷翠麗、謝安琪、Shine和商台DJ等均有出席。肥谷在台上致辭期間,突然爆料說:「我有啲嘢要講,我就嚟做伯父定唔知乜嘢(應為叔公),小谷有咗!」令站在身旁的小谷一臉尷尬。
小谷事後接受訪問時笑說:「冇諗過肥谷喺台上講,佢爆我大鑊!其實我有咗5個月,我同老公有計劃生BB,但比我哋原定計劃早咗少少。」小谷昨穿上波鞋牛仔褲加外套,身形看來仍十分瘦削,完全不覺有5個月身孕,對此小谷說:「我照過,BB所有嘢正常,我冇食乜嘢補身,聽人講孕婦口味會變晒,但自己完全冇呢樣嘢,好似冇發生過咁。」
「老公話要生兩個」
近年雙非孕婦湧來港生B,導致醫院床位嚴重不足,問到小谷有否預訂床位生BB?她坦言已做準備,她說:「Book咗啦,原來真係好緊逼,醫生話一有咗就要book,如果唔係book唔到。之前睇新聞見床位有幾緊張,家終於感受到。」
問小谷腹中BB是男還是女?她說:「未知,保持神秘,仔女都冇所謂,老公話要生兩個,我會配合老公,但佢鍾意女多啲。其實開頭知道自己有咗都接受唔到,情緒起伏好大,但家好enjoy,好似大肚婆乜都大晒咁,家好期待生第二個。」問她現時有否繼續工作?她說:「嚟緊仲有間甜品店喺尖沙嘴開,我都會落去,但就唔會入廚房,怕跣腳。至於拍劇就一定唔會㗎啦,拍戲就要睇吓個角色先。」

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...